2011. április 6., szerda

Sokkoló adatok.

Sikerült találnom az interneten néhány sokkoló adatot Amerikával kapcsolatban. 
Rangsorolták a nagy városokat megélhetési lehetőségek alapján. Én ledöbbentem mikor megláttam. Azt hinné az ember, hogy az első 5-10ben biztos benne van NYC, de nem. Csupán a 14 a sorban. Személy szerint én valami olyasmi sorrendre számítottam, hogy:

1. Miami
2. Los Angeles
3. San Francisco
4. New York
5. Washington D.C.
6. Jacksonville
7. Houston
8. Chichago
9. Orlando
10. San Diego

Erre tessék. Miami a 4-ik, LA a 8-ik, San Francisco a 2-ik, NYC a 14-ik, Washington pedig az ötödik. (legalább ezt jól tippeltem. :D)
Na mindegy. Gondoltam megosztom veletek ezt a "kis" infót. Ha valakit érdekel a sorrend és néhány pénzügyi adat az ITT megtalálja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése